From: "Toila SPA Hotell" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet"
Date: Tue, 7 Jan 2025 12:39:51 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Meie kirja leiate manusest.

Jääme ootama vastust As Toila Sanatooriumi poolt tõstatatud küsimusele.

Lugupidamisega,

Maiga Konsa

Toila SPA Hotell

Tel +372 33 42 902

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.toilaspa.ee/> www.toilaspa.ee

  <http://www.toilaspa.ee/>

 <https://goo.gl/uoUiMD>    <https://www.facebook.com/ToilaSpaHotell>
<https://goo.gl/diVGgN>   <https://goo.gl/8vdbMp>

Täname Teid e-kirja eest, vastame kirjadele E-R 8.00 – 16.00. Muul ajal
palume pöörduda hotelli vastuvõttu telefonil 3342900 või e-posti teel
<mailto:[email-masked]> [email-masked]